عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

امروز ما!

1391/3/27 15:41
نویسنده : مامانی
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عخشم

 

امروز اتفاق خاصی نیفتاد

ظهر با بابایی رفتیم توی حیاط نشستیم نسکافه خوردیم خیلی کیف داد

مرغ مینا هم آب تنی کرد بعد گذاشتمش توی آفتاب

غروب هم با بابایی و پدرجونو مادرجون رفتیم طرفای خونه قبلیمون.

بابا رفت کار مشتریشو انجام بده ما هم رفتیم یه پارک اون نزدیکیا نشستیم تا بابا کارش تموم شد و برگشتیم

پارکش خیلی ناز بود جای همگی خالی

امشبم بابا میخواست برگرده من گفتم نهههه امشب نرو صبح برو!

فردا صبح بابایی یه جا مصاحبه کاری داره.

ایشالا هرچی خیره همون پیش بیاد

عکسا ادامه مطلب

 

پارکی که امروز رفتیم

 

 

من در حال عکس گرفتن از پرندم که هنوز اسم نداره!!!!!!!!!!!

 

 

اینم منو مرغ مینا توی ماشین!

 

 

اینم از امروز ما...

بووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
27 خرداد 91 1:43
وای چه چای قشنگی خوش بحالت حسابی جای ما هم خوش میگذروندی ...... مرغ مینا هم مبارکت باشه
مامی مهدیار
27 خرداد 91 2:06
سلام دوست خوبم با اجازتون یه سری تو وبتون زدم جالب بود و به دلم نشست موفق باشید دوست داشتید خوشحال میشم رمز داشته باشم ممنون
سمان مامان آرشیدا
27 خرداد 91 2:20
آخی چه جای قشنگی. چه مرغ مینای خوشگلی. ایشاللا نینی خودتون بیاد انقدر وقتتون رو پر میکنه که آرزوی این روزا رو داشته باشی. ولی در عین سختی واقعا شیرینه.......
نی نی های حاجی
27 خرداد 91 9:21
سلام امیدوارم توی مصاحبه هر چیخدا میخواد براش رقم بخوره بزن دست قشنگه رو که جوینده یابنده است .بالاخره پیدامون کردی من هم پرنده خیلی دوست دارم ولی تا سال گذشته انواع ماهی ها رو داشتم شوشو رو خسته کرده بود ند دیگه الان میگه پرنده نه
نی نی ارشام و سارا
27 خرداد 91 11:29
خصوصی داری عزیزم
نایسل
27 خرداد 91 12:09
آخییییییییییییییییییی تازه خریدیشی؟
نایسل
27 خرداد 91 12:10
چه نازه ای جان
نی نی ارشام و سارا
27 خرداد 91 19:35
نسترن نگا این بسته نیست کلیک راستش چرا؟واسه تو هم همینطوره؟