عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

احساس این روزای من

1392/10/22 14:55
نویسنده : مامانی
358 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بابا پادگانه و من دفتر هستم....

دارم آخرین اصلاحاتو روی پایان نامه انجام میدم اگه خدا بخواد فردا صبح تحویلش میدم و یه سری کارای اداری داره و بعد بهم تاریخ دفاع میدن..

بابا هر از گاهی زنگ میزنه..معمولا روزی دو یا سه بار...

تا یک لحظه ولشون میکنن یا کوچکترین فرصتی به دست میاره تماس میگیره.

دیگه میدونم اکثرا به کدوم خط زنگ میزنه.تا صدای تلفن بلند میشه میدوم سمتش...

وقتی صداشو از پشت تلفن میشنوم فقط خدا میدونه که چه حالی میشم.هم آرامش میگیرم و هم دلتنگ تر میشم

هیچ وقت فکر نمیکردم تا این حد عاشقش باشم...

راسته که میگن آدما وقتی از عزیزاشون دور میشن تازه قدر همو میدونن

احساس عجیبی دارم این روزا

هم دلشوره هم دلتنگی هم غربت...

ولی سعی میکنم همشو با فکر روزی که تو بیای و با پدرت سه نفری پیش هم باشیم تحمل کنم...

روزی که نه دوری باشه نه نگرانی و غصه ای...فقط شادی باشه و لذت و شیرینی...

میدونم اون روز خیلی زود میرسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

baXVnqXsf95kH_AcxNGFeGy5bq899xV3jEfjGWGU474.
22 دی 92 21:59
ان شاا... زود زود اون روز برسه
مامان طاها
23 دی 92 11:31
درکت میکنم نسترن جون. ان شا الله که این روزهای سختم به زودی تموم میشه.
کاکل زری یا ناز پری
23 دی 92 14:17
نسترن خانوم گلللللل روز هایی که منتظرشی این قدر زود میرسه که خودتم باورش نمیکنی. پایان نامه ات مبارکه تموم شده انشاالله به سلامتی دفاع کنی کمی از کارات سبک بشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 2:04
سلام نسترن جونم خوبي؟؟ انشالله تا الان پايان نامه آت رو تحويل دادي....انشالله كه عشقتون تا أبد پايدار باشه خواهري ......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 2:05
انشالله جمع خانوادتون به زودي سه نفره شه عزيزم
لی لی
26 دی 92 0:36
ان شاالله
مامان گیسو جون
26 دی 92 0:55
عزیزم امیدوارم کار پایان نامه ات به خوبی پیشبره آخی نازی خدا برای هم حفظتون کنه
همسرم، همه ی هستی ام
28 دی 92 12:40
سلام گلم. جای همسرتون خالی نباشه.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیز دلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 6:41
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...