عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

خواب دیشب

1392/11/20 10:44
نویسنده : مامانی
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خواب میدیدم یه پسر به دنیا آوردم

بهش شیر میدادم مدام

ولی اصلا خوشحال نبودم.خیلی غمگین بودم.

همسری پیشم نبود و من پیش مامانمینا بودم.

بچم خیلی آروم بود اصلا گریه نمیکرد ولی من اصلا دوسش نداشتم.

مامانمم دوسش نداشت میگفت چرا الان بچه دار شدی؟....

دلم برای بچه خیلی میسوخت انگار زیادی بود...

هنوز رد شدن شیر از تو سینمو حس میکنم...

دلم داشت میترکید. ینی این خواب چه تعبیری داره؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

پریسا نجفی
17 بهمن 92 12:15
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان نفس طلایی
17 بهمن 92 13:11
خیره انشالله ... به خیر تعبیر کن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
17 بهمن 92 13:15
عزيزم اينجور مواقع خواب آت رو براي اب روان تعريف كن و بگو شرش رو با خودت ببر....ايشالله كه خيره خواهر جون أولاد بركت داره تو خواب انشالله كه خير و بركتش معافيه همسرته
مامانی
پاسخ
انشالله خدا از زبونت بشنوه
مامان کوثری
18 بهمن 92 13:14
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی temparti.ir
کاکل زری یا ناز پری
19 بهمن 92 14:35
نسترن جون خیر باشه انشاالله .
مامان پریسا
19 بهمن 92 22:10
سلام نسترن جون.خوبی گلم؟ راستش تا جایی که میدونم، دیدن بچه در خواب خیلی خوبه. ایشالله که خیر باشه.به دلت بد راه نده
عاطفه
20 بهمن 92 1:44
سلام گلم ممنونم که بهمون سر زدی امیدوارم به زودی ناز نی نیت رو در آغوش بگیری
مامان نسترن
20 بهمن 92 8:44
دوست خوبم خوا پسر خوبه . نم یدونم نعمته یا برکته. مممنونم که بهم سر میزنی عزیزم.اونقدر درگیر پسرم شدم که خودمو فراموش کردم. می دونم رفتارم درست نیست. اما چه کنم
مامان یکتا و تینا
20 بهمن 92 9:06
عزیزم خیره مطمن باش