عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

تولد مادرجون

1391/3/14 21:07
نویسنده : مامانی
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی.خوبین انشالله؟

دیروز ٨ اردیبهشت تولد مادجون یعنی مادر من بود.هرچند خیلیا یادشون نبود...

هیچ مراسمی برای مادر جون نگرفتیم یعنی جور نشد و در کمال سادگی و با یه تبریک خشک و خالی گذشت.حالا شاید امروز فردا یه کیکی چیزی پختم.کادوشم بعدا میگیرم ایشالا.البته خودش میگه که هیچی نمیخواد.تنها چیزی که مادرجون برای تولدش ازم خواست این بود که "حنا" رو آزاد کنم.آخه اصلا دوست نداره پرنده رو توی قفس نگه داریم میگه اینجوری آخرش دق مرگ میشه..دیروز و امروز چندبار تا مرز آزاد کردنش رفتیم ولی هربار به یه علت پشیمون شدم.حنا چند روزه که خودشو باد میکنه و چشم راستشم کمی بسته شده و ظاهرا خارش داره. چون مدام میکشه به اینور و اونور تا بخاروندش.زیاد سرحال نیست گفتم یه کم بهتر شه بعد بذارم بره.البته دونه و غذا خوب میخوره خداروشکر...

راستی دوستان یه مشکلی برام پیش اومده که خالصانه ازتون میخوام برام دعا کنین.خیلی به دعاهای پاکتون احتیاج دارم.لطفا سر نمازاتون منو هم از دعاهاتون بی نصیب نذارید بلکه خدا بخواد و مشکلم برطرف شه.

راستی از محبت همتون نسبت به پدرم هم متشکرم.خدارو شکر دوره ٨ شیمی درمانی هم به سلامت سپری شد.دکترشون گفتن باید دو سه هفته دیگه برن برای آزمایش مغز استخوان.

دوستتون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

سمیرا
9 اردیبهشت 91 13:23
محتاجیم به دعا، ان شاالله هرچه زودتر مشکلت برطرف شه وهیچ غم و غصه ای نداشته باشی باباتم زود زود خوب شه
سمیرا
9 اردیبهشت 91 13:25
یادم رفت تولد مامان جون هم مبارک باشه
مامان علی خوشتیپ
9 اردیبهشت 91 13:52
تولد مامان جونت مبارک.الهی عمر طولانی و باعزت بکنن ایشاالله که مشکلت هر چه زودتر رفع بشه
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 14:19
سلاااااااااام من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
سحر
9 اردیبهشت 91 16:08
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامان صدف
10 اردیبهشت 91 10:16
دعا میکنم خدا بهت یه نینی سالم بده


!!!
مامان کيانا
10 اردیبهشت 91 14:51
تولد مامان خوبت مبارک...الهي صدسال در کنار هم خوب وخوش باشيد......اگه قابل باشم برات دعا ميکنم
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 17:02
خصوصی
تارا
10 اردیبهشت 91 21:10
سلام دوست جونم! نبینم ناراحت باشی! تولد مامان جون مبارک! ایشاالله همه چیز درست میشه!
خاله ي اميرعلي
10 اردیبهشت 91 22:12
سلام عزيزم تولد مامان مهربونت مبارك ايشالاه كه سايشون از سرتون كم نشه و 120ساله بشن به قول خودمون وااااي خيلي روز خوبيه روز تولدشون حتما يادم ميمونه آخه تولد بهترين دوستمم 8ارديبهشته انشالاه كه به زوديه زود مشكل همه حل بشه و مشكل تو هم همينطور به اميد روزي كه بياي بگي دوستان مشكلم حل شد انشالاه ميبوسمت فعلا
مامان ریحان عسلی
11 اردیبهشت 91 17:37
سلام تبریک میگم تولد مادرتون رو ایشالا همیشه سایشون بالا سرتون باشه خدا رو شکر پدرتون هم بهترن ...امیدوارم هر چی صلاحتونه براتون پیش بیآد
كاكل زري يا ناز پري
12 اردیبهشت 91 17:57
خدارو هزار مرتبه شكر كه پدر جون حالشون خوبه.انشاالله سايه مادرتونم ساليلن سال بالا سرتون باشه نسترن جان اين روز ها زندگي هيچ كس بي مشكل نيست اين ها زود گذرند و ميگذرند تو يه عالم چيز خوب داري كه خيلي ها ارزو داشتنشو دارند اون ها رو پررنگ تر ببين عزيز دلم.اينو برا اين نوشتم چون احساس كردم هنوز تو نوشته هات غمي هست اگه قابل باشم برات دعا مي كنم تو هم منو يادت نره
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 9:24
تولد مامان جون مبارک. امیدوارم اونچیزی که صلاحته پیش بیاد . بخیر و خوشی. واست دعا می کنم عزیزم
دخترم عشق من
13 اردیبهشت 91 13:13
سلام عزیز . تولد مادر مهربونتون رو که دلش حتی واسه حنا کوچولو هم میسوزه تبریک میگم . قدرشو بدونین . مهربونم برات از اعماق قلبم دعا کردم و از خدا خواستم که مشکلت رفع بشه . امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشی .
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 18:14
تولد مامان خوبت مبارک عزیزم چشم حتما حتما
مامان دينا
14 اردیبهشت 91 11:15
سلام خانومي از خدا ميخوام كه هر گره اي تو زندگيت هست به حق فاطمه زهرا باز بشه وهميشه شاد باشي
سمیرا
14 اردیبهشت 91 11:30
سلام نسترن جون چرا نیستی نگرانت شدم
دخترم عشق من
16 اردیبهشت 91 7:41
سلام امیدوارم مشکلتون حل شده باشه . ما رو بیخبر نذار عزیز
نایسل
18 اردیبهشت 91 10:06
عزیزم تولدشون مبارککک کجایی دیگه نمینویسی؟
دخترم عشق من
19 اردیبهشت 91 8:13
سلام کجایید مهربون .
EMAD
19 اردیبهشت 91 15:02
سلام اپم....بیا....اگه هم اجازه بلینکمت..........