عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

اومدیم خونه جدید...

1391/3/14 21:05
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامی جون..

دیروز ماشین باربری وسایلمون رو منتقل کرد به خونه جدید..نمیتونم توصیف کنم چققدر خسته و کوفته ایم.اوهاینقدر این قضیه اجاره دادن خونه و پیدا کردن خونه جدید سریع اتفاق افتاد و ما مجبور شدیم کارارو هول هولکی بکنیم که فقط خدا میدونه.باز جای شکرش باقیه که تونستیم سر فرصت اون خونه رو تخلیه کنیم..

الانم وضعیتمون دیدنیه.کل وسایل مثل یه کوه وسط خونه است و فقط یه فرش و یه بالش و پتو توی اتاقاست...خمیازهمادرجون میگه تا کل خونه رو بچینه خیلی طول میکشه!..

امروز کنفرانس داشتم.با این اوضاعی که برات گفتم خودت میدونی که لابد چقدر آمادگی داشتم!!!ابروفقط تونستم پریروز دوساعت برم کتابخونه و یه کم مطلب جمع کنم و امروز هم بدون اینکه حتی یک بارم فرصت خوندنشو داشته باشم پاشدم با اعتماد به نفس تمام رفتم دانشگاه.از خود راضیچون زود رسیدم تونستم یه ربعی مطالبو مطالعه کنم و همون یه ربعم به دادم رسید...خلاصه ختم به خیر شد..مژهخدایا شکرت..

بابایی توی این قضیه اسباب کشی خیلی کمکمون کرد.واقعا خسته شد.دست شما درد نکنه بابایی گل.قلبامشبم برمیگرده کرج.طفلک الان روی کانماپه ولو شده و خوابش برده از خستگی..روش یه پتو گذاشتم و اومدم وب شمارو آپ کنم.لبخند

از تیر متحانام شروع میشن و باید کم کم برم توی کار درس!!یولراستی امروز بالخره طلسمو شکستم و با یکی از اساتیدم در مورد پایان نامه صحبت کردم .اختمالا خودش هم استاد راهنمام بشه...

دیگه خبر خاصی نیست.یه بوس مخصوص واسه قند عسل و یه بوس آبدارررر واسه دوستای گلم...ماچ

تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسترن
12 خرداد 91 9:45
خوب پس خدا رو شکر جابه جا شدید انشالله اینجا براتون پر از خیر و برکت باشه حسابی هم خسته نباشید بشین درسات رو هم بخون که تا امتحانات چیزی نمونده عزیزم
سمیرا
12 خرداد 91 15:33
خسته نباشی نسترن جون،ان شاالله تو خونه جدید کلی اتفاقای خوب خوب واستون بیافته، منم بووووس
♥ مامان آینده ♥
12 خرداد 91 23:17
سلام نسترن جان... خوبی!؟ منزل نو مبارک...! انشالله توی تموم مراحل زندگیت و توی امتحانت موفق باشی...
مامان گیسو جون
13 خرداد 91 12:32
سلام عشقم خوبی ؟ الهی به سلامتی و دل خوش واقعاً خسته نباشید وایییییییی از امتحانات نگو که حالم خراب می شه خدا رو شکر که برای من تموم شده و امتحانی ندارم ان شاا... تو هم با موفقیت امتحاناتت رو سپری می کنی کامنتت خیلی منو خجالت زده کرد ممنونم
خاله ي اميرعلي
13 خرداد 91 20:56
سلامممممم عزيز دلم اول از همه خونه ي جديدتون مبارك عزيزم و دوم اينكه خسته نباشيد ايشالاه كه امتحاناتمون رو ماه بعد خوبه خوب ميديم وووووووي ياد امتحانات ميفتم دلم يجور ميشه خدا به دادمون برسه خوشحالم كه كنفرانستو خوب دادي