عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

همینجوری بی عنوان!

1391/3/14 21:15
نویسنده : مامانی
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار زندگیم.حالت چطوره؟

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

میدونی خیلی دلتنگت هستم؟و فقط با نوشتن براته که کمی آروم میشم.

همین حالا که دارم برات مینویسم مادرجون حسابی افتاده به رفت و روب.از صبح داره همه جارو میشوره و میسابه.منم الان از جارو کشیدن و گردگیری فارغ شدم!(فارغ شدن یعنی خلاص شدن و خلاص شدن یعنی راحت شدن مامان جون)niniweblog.com آخه خاله فاطی اینا توی راهن.دارن میان خونه ما مهمونی.آخ جوووون کلی دلم واسه عماد قشنگم تنگ شده بود..niniweblog.comعماد پسرخاله منه که تقریبا 20سال با من اختلاف سنی داره!من که یه جورایی مثل پسر خودم میدونمشو از ته دل دوسش دارم.حالا احتمالا 1عکس ازش میذارم توی وب شما تا بعدا که بزرگ شدی پسرخاله کوچولوی منم دیده باشی.چشمکالبته اون موقع دیگه حتما برای خودش مردی شده.خلاصه خاله اینا میان و یکی دوروزی پیشمون میمونن و من خیلی خوشحالم که قبل از رفتنمون به یزد خاله جونینا رو هم میبینیم.

بگذریم.پدرت امروز صبح رفت قزوین تا تحقیقا  و مقاله هاشو تحویل استاداش بده.هوا هم که حسابی گرمه و خیلی هلاک شد بنده خدا..niniweblog.comبابا جون خسته نباشیniniweblog.com

مامان هم ١شاهکار کردم که باید باشی و ببینی!لوااااااشششک درست کردم مامی جون!آره خودم تنهایی.١لواشک خوشمزه ای هم شده که نگو نپرس.جای همه دوستای گلم خالی امروز با دایی نیکروز نشستیم و دلی از عزا درآوردیم.البته سهم پدرت رو هم کنار گذاشتما!میبینی چه مامان مهربونی داری؟وای من که عاااشق لواشکم...

گل نازم احتمالا 5شنبه شب یا جمعه صبح حرکت میکنیم به سمت یزد.پدرت هم با ما میاد.یعنی من ازش خواستم که با ما بیاد.طفلک کلی تعارف میکرد که من با شما بیام جاتون تنگ میشه من خودم با قطار میرم،اما من نذاشتم چون دوس دارم توی اولین سفرم به خونشون همراه و کنارم باشه.مثل همیشه که کنارم بوده و تنهام نذاشته.niniweblog.comاگرم گه گاهی این اتفاق افتاده ناخواسته و غیرعمد بوده وگرنه من و پدرت به همدیگه قول دادیم هرگز و تحت هیچ شرایطی،توی سختی و آسونی،توی غم و شادی،توی سلامت و بیماری همدیگه رو تنها نذاریم و همیشه همراه و پشتیبان هم باشیم.مژهعزیز دلم من و پدرت هنوز زندگی مشترکمون رو شروع نکردیم اما تا همین امروز هم فراز و نشیبهای زیادی رو توی زندگیمون پشت سر گذاشتیم و خدارو شکر میکنیم که با وجود همه مشکلات و اختلافاتی که گه گاهی بینمون وجود داشت امروز با هم و در کنار همیم.تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.comاز خدا میخوام کمکمون کنه و ما رو همیشه در مسیر صحیح زندگی هدایت کنه و هرگز تنهامون نذاره..الهی آمین.

راستی عزیزم من هنوز موضوع وبلاگتو به بابایی نگفتم.فعلا هم قصد ندارم بگم.میدونی؟من توی این 4.5سالی که با پدرت هستم هچوقت هیچ چیزو ازش پنهان نکردم واسه همینم سکرت نگه داشتن موضوع وبلاگت واسم 1کم سخته و بارها تا مرز لو دادن رفتم ولی لحظه آخر خودمو کنترل کردم و نگفتم.niniweblog.com

به نظرم اینجوری قشنگ تره.بالاخره یک روز با هم دیگه بهش میگیم و کلی ذوق زدش میکنیم.خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com

برامون دعا کن عزیزترینم و از بهشت مراقب همه چیز این پایین باش.www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

فکر کنم بار بعد که برات بنویسم بعد سفر باشه.البته اگه دلم طاقت بیاره و تا اون موقع صبر کنم!خنده

بی نهایت دوستت داریم و عاشقتیم گل خوشبوی ما.

تا بعد

مامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان نسترن
22 تیر 90 15:35
سلام به مهربونترین مامان دنیا. الهی بهت خوش بگذره خانومی. قدر عاشقونه هاتو با همسر گلت بدون که این روزا دیگه برنمی گرده


کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 15:40
اخی حساب خوش بگذره نسترن جون مطمئنم خاطره اش همشه تو ذهنت می مونه یزدم که خیلی قشنگه حسابی حال کن و به هیچ چیز فکر نکن. مرسی که به من سر میزنی منم دوست دارم و می خوام که خوشبخت بشی

قربونت برم
مامان آتین
22 تیر 90 17:13
سلام عزیزم
سفر بی خطر... امیدوارم حسااااااااابی بهت خوش بگذره
مواظب خودت باش بوووووووس

سلام.
جاتونو خیلی خالی میکنم.
بوسسسسس
مامان فهیمه
22 تیر 90 17:18
خوش بگذره خانووووووووووومی

میسی
مامان تربچه
22 تیر 90 17:50
آخیییییییییییی
حتما کلییییییییییییی خوش میگذره
سفر بی خطر



مامان تربچه
22 تیر 90 17:51
راستی
نمیخوای افتخار بدی این رمز رو برا ما هم بفرستی؟!
مردیم از فضولییییییییییی

نظر خصوصی گذاشتم عزیزم.
تارا
22 تیر 90 19:10
سلام خانومییییییییی
چه دست به قلم باحالی داری آدم کیف میکنه میخونه...مسافرت بهتون خوش بگذره.جای مارو هم خالی کنیااا

فدای شما..حتما...
مامان فرشته
22 تیر 90 19:25
نسترن عزیزم سلام
امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره


سلام.وای خدا مرگم بده دستم خورد نصف نظرتون پاک شد گفته بودید بیامو براتون بنویسم چی شد ،چشم حتما سما جون.
دوستای گلم 1سوال:
چجوریه که یهو آمار وبلاگ خیلی میره بالا و گاهی خیلی پایین؟
مثلا من بعضی روزا 50بازدید دارم بعضی روزا 500 بازدید!!!!

مامان نازنین زهرا
23 تیر 90 1:12
سلام انشالله سفر خوبی داشته باشی و بهت خوش بگذره جای ما رو هم خالی کنید وای که چقدر راز داری در مورد شوهر سخته حتی تو چیزای خوب و شیرین من که اینقدر هولم همیشه هدیه ها و مناسبت ها رو هم نمی تونم صبر کنم همیشه کادو روز تولد و روز مرد و عقد و خلاصه همه چیزو یه چند روز زود تر میدم تو بقیه مسایلم که دیگه نگم بهتره

سلام.
آخی پس شما هم مثه من دل گنجیشکی هستین؟
منم دیگه دارم کلی از خودم صبوری در میکنم که چیزی بهش نمیگم!!
آوين
23 تیر 90 2:17
سلام عزيزم من شنيدم يزد خيلي شهر قشنگيه اميدوارم بهتون خوش بگذره البته مطمئنم وقتي آدم كنار عشقش باشه خيلي خوش ميگذره ، رمز يادت نره لطفاٌ

سلام.مرسیییییییی
براتون نظر خصوصی نذاشتم مگه؟دوباره میذارم.
بوووووسس
مبينا جان
23 تیر 90 9:22
سلام نسترن جون
اميدوارم كه بهتون خوش بگذره ، قدر لحظه لحظه با هم بودنت رو بدون كه مثل برق و باد مگذره .
راستي عكساتون رو هم ديدم ، خيلي به هم مياين ، الهي كه خوشبخت بشين

سلام.
ممنونم عزیز دل
mami
23 تیر 90 11:17
wow kheyly mahi azizam
kheyly beham miaid
khoshbakht shid golam

قربونت برم عزیزم
مامان شازده کوچولو
24 تیر 90 14:51
سلام عزیزم
آفرین کدبانو
هم مهمونی و هم سفر خوش بگذره عزیزم


مرسیییییییی
مامان فرشته
24 تیر 90 17:49
فدای سرت نسترن جونم پاک شد که شد

وای می دونم که الان داره حسابی بهت خوش می گذره
بوسسسسسسسس


مامان فرشته
24 تیر 90 17:53
آخریت نظراتت رو چک کن گلم
مامان پریسا
24 تیر 90 19:08
سلام خوش بگذره جای ما را هم خالی کن. مامی جون رمز یادت نره.
مامان تربچه
25 تیر 90 19:24
ای مخزن سر کردگار ادرکنی
ای هم تو نهان هم آشکار ادرکنی
بگزیده برای خویش هرکس یاری
ای در دو جهان مرا تو یار ادرکنی . . .

دوست عزیزم
عیدت مبارک


همینطور عید شما
الهام مامان رامیلا
26 تیر 90 16:08
__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
نسترن جون عیدت مبارک

عید شما هم مبارک دوست من
سارا
26 تیر 90 18:23
سلام به دوووووست جونمممم خوبی قبونت بسم؟تو هم مث من و ... به لواشک علاقه داریا بابا ما 2تا(من و تو) آخر تفاهمیماااا چه خوب نسترن واسه منم دعا کنا خودت که می دونی

سلام.آره عزیزم حتما.
دانيال
27 تیر 90 9:28
سلام خاله و مامان آينده مي تونم خواهش كنم به دانيال راي بديد متشكر مي شم مامان دن دني
دانيال
27 تیر 90 9:29
سلام خاله و مامان آينده مي تونم خواهش كنم به دانيال راي بديد متشكر مي شم مامان دن دني
مامان فرشته
27 تیر 90 21:27
آخرین نظرات رو چک کن گلم