عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

عاشقانه ای برای پدرت...

1391/3/14 21:16
نویسنده : مامانی
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسین عزیزم.

زیبا

ز

این پست مال شماست.آره مال خود خودت.اختصاصی شما پدر نمونه و مطمئنم که نی نی مون هم از اینکه یه پست وبلاگشو به پدرش قرض داده نه تنها ناراحت نمیشه بلکه خوش حالم میشه..

میدونم که احتمالا خیلی تعجب کردی و این حسی که الان داری برام خیلی دلچسبه..میدونی همیشه دلم میخواست بهت بگم تو بهترین و خوش قلب ترین همسر دنیایی.اما خیلی وقتا غرورم بهم اجازه نداد و گاهی هم که گفتم اونجوری که باید و شاید حسمو درک نکردی.شاید فکر کردی تعارف میکنم اما اینطور نبود.گاهی اوقات خواسته یا ناخواسته ازت رنجیدم،پیش میاد.اما هنوزم معتقدم تو بهترینی...و میخوام بدونی اینو از صمیم قلب میگم..تو برام بهترینی و میدونم که برای بچمونم بهترین خواهی بود.پدری که بچمون بهش افتخار میکنه.

زیبا

این وبلاگو یکی دو ماهی میشه که برای بچمون ساختم.توش از خاطراتمون که میدونم بعدها خیلی مشتاقه بدونه براش مینویسم.یه جورایی هم برای اون خوبه هم برای خودمون.قصد نداشتم حالا حالاها بهت بگم اما امشب وقتی از آینده و بچمون باهام حرف زدی حس کردم یه چیزایی درونت بوجود اومده.تو هیچوقت توی این 5سال داوطلبانه درباره بچمون باهام حرف نزده بودی اگرم حرفی بود همیشه من شروعش میکردم.اما امشب دربارش حرف زدی.و گفتی که چقدر دوسش داری.از کفش کوچولویی که قراره باهم براش بخریم گفتی از شیر خشک از کرییرو از اینکه لحظه هامون با بودنش چقدر شیرینتر خواهد بود..زو من برای اولین بار حس کردم که چقدر بچمونو دوس خواهی داشت.

حالا دیگه سزاوار دونستن این راز هستی...رازی که برام خیلی مهم بود کی بهت بگمش.نمیدونم شایدم من دنبال کوچکترین تلنگری بودم که تو رو هم توی این لذت شریک کنم.نوشتن براش خیلی خوبه حسین...خیلی خوب..

هروقت که اومدی اینجا و درد دلی رو خوندی بدون که حرفای منو بعنوان یه مادر میخونی نه حرفای نسترنو..شاید هضمش هنوز برات کمی سخت باشه اما...واقعیت اینه..من عاشقشم حسین و از همین حالا لذت مادر بودنو حس میکنم و حتی بوشو استشمام میکنم.من توی وجودش غرق شدم.سرتاپا غرق محبتشم و میدونم که اون لایق بیشتر از اینهاست..

به عاشقانه های من و بچمون خوش اومدی عزیزم...زیبا

دوستت داریم،خیلی..هم من و هم کوچولومون..عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان ریحانه
31 تیر 90 4:00
چه عاشقانه مامان نسترن الهی همیشه اینجوری باشید پراز صفا وصمیمیت


آوين
31 تیر 90 4:21
نسترن جون بازم مثل هميشه عالي بود توي اين دنياي پر هياهو آدم وقتي مياد صفحه پر عشق تو رو باز ميكنه براي يه چند لحظه اي تمام دنياشو عششششششششق پر ميكنه عشق و عشق و عشق
ميگم نسترن جونم حالا اگه بچه بچه ها شد چي كار كنيم بعد دعوا ميكنن كه مامان براي كدو ممون نوشته.......؟
فكر كردي دوتا ني ني كپلي ، ناز نازي سفيد مثل خودت

نه یکی کافیه!دوتا هم بشه برای نینی دومم بعدا یه وبلاگ اختصاصی دیگه میسازم.این برای اولین قند عسلمونه..
مامان شازده کوچولو
31 تیر 90 4:24
سلام به نسترن عزیزم و سلام به حسین آقای مهربون
حالا که هر دوی شما با هم این وبلاگ رو میخونید
دوباره تبریک میگم پیوندتون رو و امیدوارم همیشه همیشه شاد و عاشق باشید
موفق باشید

شما همیشه به ما لطف فراوان دارید...متشکر.
حسین
31 تیر 90 4:26
عزیزم..............
چه راز قشنگی داشتی........
دوستت دارم....همیشه و در همه حال...........:-*

من به پایان دگر نیاندیشم،که همین دوست داشتن زیباست.........
مریم
31 تیر 90 4:27
وای چه باذوق نوشتی به خدا.آدمو میبره توی یه حس و حال خاصی.آوین راست میگه.آدم با نوشته هات آروم میشه.برای همینه که من هر روز یه سری به اینجا میزنم.
آقا حسین قدر خانم به این با ذوقی و با احساسی رو بدون.
ایشالا همیشه همیشه شاد و خوشبخت و صمیمی باشید

مرسی از لطفتون دوست خوبم.
مامان علي
31 تیر 90 4:31
الهي هميشه عاشق هم بمونيد.خيلي خوشگل نوشتي عين خودت.گريه ام گرفت.منو ياد يه عزيزي انداخت

گریه نه
مامان امیر محمد
31 تیر 90 4:32
نسترن جون تو یه همسر و یه مادر نمونه میشی.خدا حفظت کنه.خدا همسر گلتم برات حفظ کنه.

محبت دارین.مرسی..
مامان پریا
31 تیر 90 4:44
سعادت همراه همیشگیتون باشد
بهترین ها رو براتون آرزو می کنم
شاد باشید

متقابلا..
معصومه
31 تیر 90 4:51
ایشالا که همیشه عاشق بمونید و خوشبخت بشید
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای نسترن گلم و نینی کوچولوش

قربان شما..
مامان امیرعلی
31 تیر 90 5:13
مرسی عزیزم ممنون که بهم رمز دادی
منم شمارو لینک میکنم
اره امیرعلی امروز 23روزشه گلم


خدا نگهش داره براتون
بابای بهنام
31 تیر 90 15:05
سلام به حسین اقای عزیز و همسر محترمشان نسترن خانم
یه سلام مخصوص هم به نوگل عزیزتون که هنوز دنیا نیومده
نسترن خانم و بقیه خانم های خوب ایرونی
ما اقایون ایرونی(اکثرا) عاشق خانواده و زن و زندگیمون هستیم ولی یه خصلتی داریم که نمیتونیم به زبون بیاریم
بیشتر دوست داریم تو عمل و به صورت عملی محبت خودمون رو به خانواده مون نشون بدیم
از خودمون بگذریم و از جون مایه بذاریم تا بتونیم ارامش و اسایش خانواده رو فراهم کنیم
فکر میکنیم اینطوری بهتر میتونیم محبتمون رو نشون بدیم
ولی این رو بدونید که ما اقایون واقعا همسر و خانواده مون رو دوست داریم

سلام.ممنون که بهمون سر زدین.
قطعا همینطوره.البته خب خانمها هم گاهی دلشون میخواد یه سری چیزارو بشنون...
سپیده
31 تیر 90 15:20
بوس برای نسترن توی دل بروی خودم.که نوشته هاشم مثل خودش ناز و قشنگن

قربانت..
نسودابه
31 تیر 90 15:36
احساساتت مثل چهرت پاک و معصومه.خدا حفظت کنه مادر.خوشبخت شی به حق علی

ایشالا همه آدما خوشبخت شن..
مامان وانیا
31 تیر 90 16:24
بايد از عشق بسازم غزلى قابل تو ، غزلى ناب و صميمانه به وزن دل تو ، دلى از جنس بهار است كه تقديم تو باد ، سبز باشي و دلت خانه ى پایيز مباد ... چه احساسات پاک و نابی همیشه بهاری بمانید.
نانی
31 تیر 90 18:47
سلااااااااام خاله با احساس به وبلاگ مانی هم سر بزنید

چچچچشششم
یاسمن
31 تیر 90 20:34
وبلاگت خیلی قشنگه نسترن جون ممنمون که برام نظردادی
حنانه
31 تیر 90 20:52
سلام حاله مهلبونم ممنون
مامان شازده کوچولو
31 تیر 90 18:56
سلاااااااااااااااام
تغییر دکوراسیون مبارکه


مرسیییی.البته قالب ایده آلم نیست ولی چه کنم؟چیز بهتر پیدا نکردم!
الهام مامان رامیلا
31 تیر 90 19:41
راستی خاله نسترن چرا ما رو لینک نکردی من ناراحتم

لینکتون کردم رامیلای قشنگم.بخند.بوووووووس
الهام
31 تیر 90 19:51
راستی نسترن جون قالب جدید مبارک و گفتنش به بابای انشالله که اول عروسیت و بعد هم مامان نسترن جونممممممممممممممممممممممممممممممممم


مامان شازده کوچولو
31 تیر 90 22:48
نسترن جون من کد قالب زیاد پیدا کردم ولی بلد نیستم بزارم ، قالبم عوض میشه ولی همه نوشته هام میره.
اگه سرچ کنی قالب های قشنگی پیدا میشه فقط باید بلد باشی کد رو وارد کنی.

ممنون از راهنماییتون.درست شد
مامان ماهان عشق ماشین
1 مرداد 90 4:25
سلام.قسمت نظرات رو باز کردم که نظر حسین آقا روبخونم.ولی چون قالب وبت خیلی با مزس دلم نیومد نگم.

سلام.مرسی چشماتون قشنگ میبینه
مامان ماهان عشق ماشین
1 مرداد 90 4:44
حالا که این پست مال باباییه این نظرم مال اونه:بابای نی نی قدر همسرت رو بدون و اگه یه وقتایی رنجوندیش بدون که عذر خواهی هم وجود داره.مردبودن یه وظیفه اخلاقیه ولی مرد بزرگ بودن یه هنره.ایشالا که همیشه مث الان شاد و عاشق بمونید.
مبيناجان
1 مرداد 90 11:14
سلام نسترن جون
ورود همسر گلتون رو به ني ني وبلاگ تبريك مي گم.
اميدوارم كه هميشه عاشقانه زندگي كنين.

سلام.مرسی از لطفتون...
مامان فهیمه
1 مرداد 90 11:23
سلام نسترن جون:
عاشقانه ی قشنگی بود...خیییلللللللللیییییییی قشنگ...
خدا شما مرد و زن عاشق رو به همراه فرزندتون حفظ کنه....

ممنونم.
کاکل زری یا ناز پری
1 مرداد 90 12:27
ورود بابایی مبارکهههههههههههههه. حتما" کلی زوق زده شده. خوشبخت باشین عزیزم
مامان نازنین زهرا
1 مرداد 90 14:42
سلام عزیزم ایشالله همیشه عاشق باشید و هر روز بیشتر از پیش همدیگر رو دوست داشته باشید
مامانی حنانه
1 مرداد 90 21:25
سلام نسترن جون بابت همچین عشقی بهت تبریک میگم. امیدوارم همیشه همینطور با محبت زندگی کنید. ممنون بابت پیام تبریکتون
مامان تربچه
2 مرداد 90 9:17
بالاخره راز برملا شد
مریم
2 مرداد 90 11:51
خیلی زیبا بود پستت عسیییییییییییییییسم واقعن احساسات پاک و عاشقانه ای داری نسترن جون.مبارک همسری و نی نی هات باشه این دل مهربون دل من که حسابی غش رفت........... آخه دیگه چیزی نمونده که دخترم بیاد بغلم
مامان سارال و صبا
3 مرداد 90 17:30
سلام.نسترن جان دوست خوبم.از خواندن عاشقانه هایت لذت بردم.ممنون که بهم سرزدی.بازهم چشم براهت هستم
fatemeh
4 مرداد 90 10:18
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلام ما هم سر بزن و مثل ما هم نظر بده ممنون=========مامان فاطمه
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:42
خیلی قشنگ بود اشکم در اومد.
مامان آرین
8 مرداد 90 19:42
نسترن جونیییییییییییی سلام،خوبی عزیزم مبارک باشه که دیگه توی راز وبلاگیت با شوهر جونت شریکی حسین آقا میبینی چه مامان مهربونیه این همسر گلت
مامان نسترن
9 مرداد 90 18:20
سلام نسترن جون. چه خوب کردی خبر وبلاگ نی نی رو بههمسری دادی. راستی عکس العنلش چی بود. مطالبت خونده؟