عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

قرار عقد کنان

1391/3/14 21:17
نویسنده : مامانی
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

برات خبر خوبی دارم.همه چیز خیلی خیلی یه دفعه ای اتفاق افتاد و قراره یکشنبه هفته دیگه،یعنی 5روز دیگه من و بابایی عقد کنیم....................

مراسم عقد توی خونه ما برگزار میشه و پیوند من و بابایی جشن گرفته میشه.جزییات و همه چیزا رو به صورت کامل بعدا سر فرصت برات مینویسم عزیزم.الان اونقدر کار دارم که نمیدونم به کدومش برسم!دیروز با مادرجون رفتم و لباس عقدمو خریدم.پدرت هم کت و شلوار و کراوات و کفششو خریده. الانم که دارم برات مینویسم منتظرم بابایی برسه تهران تا همراه پدرجون بریم دفتر ازدواج که گواهی بده بهمون و معرفیمون کنه به آزمایشگاه برای آزمایش خون و خرید حلقه و آینه شمعدون و بقیه کارا.وای مامی جون هنوز آرایشگاه پیدا نکردم..طفلک مادرجون که هنوز کلللللی کار داره و کلللی مهمون...برامون دعا کن فرشته من..خیلی دلهره دارم.خیلی نگرانم..

دوستت دارم امیدم.تا بعد

**************

دوستای مهربونم که همیشه همراهم بودین و هستین و با نظراتتون بهم قوت قلب میدین،شما هم برامون دعا کنید.از صمیمی قلبای مهربونتون.خیلی محتاج به دعاتون هستم.

دوستتون دارم و میام و میگم براتون که چی شد..

بدرود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

نانی
4 مرداد 90 9:54
ایشااله به سلامتی و شادی. براتون آرزوی خوشبختی دارم
مبيناجان
4 مرداد 90 10:53
سلام عزيزم تبريك مي گم ، اميدوارم كه خوشبخت بشين. منتظر خبرهاي خوش و عكسهاي عقدتون هستم.
آوين
4 مرداد 90 12:13
سلام عزيزم اميدوارم خوشبخت بشي و بهت تبريك ميگم
مامان شازده کوچولو
4 مرداد 90 12:29
هوووورررررراااااااااااااااااااااااااااااا مبارکه عزیز دلم کلی ذوق کردم امیدوارم خوشبخت بشین (الان هم هستید شکر خدا) حسابی بهت خوش بگذره عزیزم کمک خواستی تعارف نکنیا با ماشین دیر بشه با پرواز میام موفق باشی گلم
کاکل زری یا ناز پری
4 مرداد 90 12:35
وای عزیزم خیلی خبر خوبی دادی بهمون انشاالله خوشبخت بشی عروس خانم همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت منتظرت هستیم
مامان پریسا
4 مرداد 90 12:37
بادا بادا مبارک بادا......
مامان نازنین زهرا
4 مرداد 90 16:18
مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی و خوبی و خوشی انشالله خوشبخت بشید عزیزم
مامان نسترن
4 مرداد 90 16:39
سلام خانومی. وای چقدر خوب شد. اینجوری دیگه راحتتر می تونین باهم باشین. می گم فقط مثل من همه چی یهویی نشه اول یهویی عقد بعدم عروسی وخونه خودت. البته اگه بشه که خیلیم عالیه. مگه نه
الهام مامان رامیلا
4 مرداد 90 21:46
سلام خانم خانما نسترن جون بهت تبریک می گم انشالله به سلامتی و خوشی خوشبخت بشید عزیزم عکسم برامون بزار تا ببینیم چه شکلی شده این عروس خانم ما
مامان صفا
4 مرداد 90 22:02
نقل و نبات بیارین.... سلام خانم گل عروس خانم، مبارکا باشه انشالله به سلامتی و خوشی انشاللله خوشبخت بشین، همه دلهره ها طبیعی، فقط شب قبل عقد خودتو خسته نکن و خوب استراحت کن همه چی خوب پیش میره مهمونا هم درکتون میکنن، سر عقد دعاهای خوب خوب واسه خودتون بکنید
سارا(مامان سوگل)
5 مرداد 90 11:17
تبریک. با آرزوی خوشبختی.
مامان وانیا
5 مرداد 90 17:26
مبااااااااارککککککککه. . . چه خبر خوبی .یه عالمه آرزوی خوب براتون دارم .ولی یه توصیه سعی کن فقط خوش بگذرونی نذار جزییات ناراحتت کنه.عکس یادت نره منتظریم:
مامان ریحانه
6 مرداد 90 13:28
ایشالا به سلامتی مبارکه روزای خوب و خوشیو براتون آرزو میکنم
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:44
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم. مبارک مبارک مبارکه ایشاءالله
مامان تربچه
6 مرداد 90 20:07
وااااااااااااااااااای نسترن جونم مبارکککککککککککه انشاالله خوشبخت بشین لحظه ی عقد یکی از ملکوتی ترین لحظات عمر انسان هست. اون لحظه فرشته ها پایین میان و دعاها مستجاب میشه. عزیزم خیلی التماس دعا دارم
مامان النا
7 مرداد 90 16:45
سلام عزیزم ،مبارک باشه ،وب عاشقانه وزیبایی داری،ازاینکه به من سرزدی ممنونم
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 16:58
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
مامان پریا
8 مرداد 90 0:37
کل کل کل کل کل کل کل حالا دست دست دست دست دست حالا رقصصصصصصصصصصصصص عروس چه قد قشنگی ایشالله مبارکت باد ................. مبارک باشه انشالله انشاالله انشاالله به خوبی و خوشی همه چیز تموم بشه و پر از شادی باشه برات راستی اگه عکسات رو گذاشتی اجازه بده ماهم ببینیمش بوس بوی بوس بوس بوس بوس
مامان ماهان عشق ماشین
8 مرداد 90 7:50
هوووورررررراااااااااااااااااااااااااااااا مبارکه عزیز دلم کلی ذوق کردم امیدوارم خوشبخت بشین
مامان آرین
8 مرداد 90 19:47
وااااااااااااااااای نسترن خیلی برات خوشحال شدم.فردا عقد کنونه و احتمالا اینو بعد از عقد میخونی آرزو میکنم همه چی به خیر و خوشی بگذره .
مامان شازده کوچولو
8 مرداد 90 23:37
سلام نسترن جونم بعد از آرزوی خوشبختی تنها هدیه ای که میتونستم بهتون بدم تنها یه پست برای شماست ناقابله خوشبخت بشین عزیزم
مامان فهیمه
8 مرداد 90 23:59
سلام نسترن جونم: امیدوارم خوشبخت بشی عزیزم... زمان عقد دعاها مستجاب میشه... اگه اومدی و نظرمو خوندی...برام دعا کن که بچم سالم و صالح به دنیا بیاد
مامان یکتا
9 مرداد 90 11:22
سلام وای چقدر خوشحال شدم چه خبر خوشی گلم دادی انشاالله همیشه خبرهای خوبی بدی
shima
9 مرداد 90 16:52
سلام مبارکه عزیزمایشاللله به پای هم پیر شید
معصومه
10 مرداد 90 0:29
خاله جونی سلام ایشالا که خوشبخت بشین توی وب جدیدم با اولین عکسام آپم بیا بهم سربزن با آدرس جدید لینکم کن منم شمارو لینک کردم
مامان صفا
10 مرداد 90 1:20
سلام عزیزم الان دیگه فکر کنم مزدوج واقعی شدین اولین تبریک ما رو بعد عقد بپذیرید ساعت 1:30 بامداد دوشنبه هست.. انشاالله خوشبخت باشید
مامان تربچه
10 مرداد 90 9:55
ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد افطار به مى كرد برم پیر خرابات گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد با باده، وضو گیر كه در مذهب رندان در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد التماس دعا
مامان تربچه
10 مرداد 90 9:56
سلام عرووووووووس خانم امروز دوشنبه هست ما منتظر گزارش لحظه به لحظه و عکس های مراسم هستیم
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 11:17
سلام.امروز 2شنبه هست .یه روز بعد از عقد.میدونم خیلی خسته ای .ولی ما دلمون آب شد.چه خبر؟
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 11:17
خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، بدان آغوش من باز است، شروع کن! یک قدم با تو،تمام گامهای مانده اش با من..... التماس دعا
الهام مامان رامیلا
10 مرداد 90 11:43
جویند همه هلال و من ابرویت / گیرند همه روزه و من گیسویت از جمله ای دوازده ماه تمام / یک ماه مبارک است ، آن هم رویت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد . .
معصومه مامان سهند
10 مرداد 90 13:13
خاله جونم پس چی شد؟؟ ما منتظر عکسهای عقدکنان هستیم
مامان علی
10 مرداد 90 14:23
مباااااااااااااااااارکهههههههههههه.به پای هم پیر شید.شیرینی ما فراموش نشه.تو این ماه مبارک هم دعا یادتون نره.بووووووس حالا همگی دست .بازم همگی رقص کاشکی میتونستم بیام .برات حسابی گرمش می کردم
مامان پریا
10 مرداد 90 17:12
سلام نسترن جان امیدوارم همه چیز همونجوری که انتظارش رو داشتین پیش رفته باشه برای لحظه لحظه ی زندگیت شادی و سربلندی آرزو می کنم ما داریم می ریم تعطیلات ولی انشاءالله بعد از اودن مون دوست داریم عکسای نازن رو ببینیم انشائالله خوشبخت بشی خواهر خوبم
حسین
10 مرداد 90 19:02
سلام عزیزم بهتره هر چه زودتر شب عقدمون که دیشب بود رو واسه دوستای مهربونت شرح بدی.... شبی که بهترین شب زندگیم بود....
مامان شازده کوچولو
10 مرداد 90 22:56
به به آقا داماد هم به جمع ما پیوست پس کجایی نسترن جونم................. منتظریم
مامان النا
11 مرداد 90 1:34
سلام عروس خانم خوشکل ،منم دوست دارم عکس های خوشکلتو ببینم مررررررررررررسی عزیزم
مامان آرین
11 مرداد 90 11:11
نسترن کجایییی پس؟
مامان شازده کوچولو
11 مرداد 90 11:57
اییییییییییی وااااااااااااااااااااااااااااااااای نسترن جان .......... کجایی مادر ............ بیا دیگه..................
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 90 15:08
نسترن جون کجایی بابا آقا حسین هم که دیگه برات پیغام می زاره ولی شما جواب نمی دید زود بیا نسترن جونم دلمون تنگ شده برات .
مامان تربچه
11 مرداد 90 17:16
به به میبینم که دیگه عروس شدی و محل ما هم نمیذاری باشه نسترن خانم نمیگی دلم ترکید از غصه ی ندیدن عکس های عقد
مامان آرین
12 مرداد 90 12:09
نسترن جوووونم سلام ببین تا عروس شدی سرت شلوغ شده دیگه سراغ ما نمیای .کوشی پسسسسسسسسسسسس
معصومه مامان سهند
12 مرداد 90 14:28
سلام نسترن جون کجایی بابا معلوم که حسابی سرت شلوغه ها هر روز بهت سر میزنم تا ببینم عکسای قشنگتو ولی باز هم نیستی راستی الان دیگه خوشبحال آقا داماده
در انتظار مهدی یار
9 تیر 91 12:36
اخ جون.یکی مثل خودم پیدا شد...
در انتظار مهدی یار
9 تیر 91 12:38
یعنی من هم امیدوار باشم که یه روز مثل تو بنویسم...منم تو همون اولش گیر کردم...
در انتظار مهدی یار
9 تیر 91 12:44
امیدوارم هر لحظه خوشبخت بشید...