عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

درد دل مامان با فرشته اش

1391/3/14 21:13
نویسنده : مامانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جوجوی خودم خوبی مامان؟عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

خدمات وبلاگ نويسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.com

داشتم توی مدیریت وبلاگ تنظیماتی رو انجام میدادم که یهو دستم خورد و پست آخرم پاک شد.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتازه نظرای دوستامونم پاک شدآخوای نمیدونی چقد اعصابم خورد شد عزیزم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

گفتم دوباره بیام و همون پستو برات بنویسم!!اوه

امروز چهارم خرداده.الان چند روزه که پدرتو ندیدم.و دلم خیلی براش تنگ شدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدولی چکار میشه کرد؟چاره ای نداریم.شرایط اینجوریه فعلا....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

امروز صبح پدرت امتحان داشت و من خیلی براش دعا کردم که امتحانشو خوب بدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو خداروشکر مثه اینکه بد نداده.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مامانی دلم خیلی گرفته و اومدم اینجا باهات درد دل کنم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدآخه من فقط تو رو دارم.با باباییتم نمیخوام در این مورد صحبت کنم.راستی پدرت از وجود این وب بی خبره ها!نکنه توام بهش لو بدی!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيددلم میخواد یه روزی این وب رو بهش نشون بدم که کلی هیجان زده بشه.آخه پدرت عاشق غافلگیر کردن و غافلگیر شدنه!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداون روز حتما کلی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمیشه از اینکه من این وب رو ساختم و همه خاطرات آشنایی و ... رو توش برای تو و خودمون ثبت کردم تا از گزند فراموشی در امان بمونن...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

حالا...بگذریم...

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

این روزا منم انتظار میکشم تا نتیجه کنکور اعلام بشه و ببینم فوق قبول میشم یا نه!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

فردا پس فردا هم قراره برم آموزشگاه برای کلاسای آمادگی وکالت ثبت نام کنم.و این روزا سخت مشغول کار روی کتابم هستم.ولی مامانی کتاب نوشتن خیلی سخته ها!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیگه جونم برات بگه چند روزه صبحا با صدای گریه نینی دختر همسایه مون بیدار میشم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدیه پسمل خشگلیه که نگو.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمامانش میارتش میذارتش پیش مامان بزرگش تا خودش به کاراش برسه.چند باری هم که توی راه پله دیدمش مدام از خستگی و سختی بچه داری میگفت.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدولی مامان جون من از مسئولیت و بچه داری نمیترسم.فقط دلم میخواد هرچه زودتر بابایی شرایطش ردیف شه و بتونیم ازدواج کنیم تا بعدش شما رو به زندگیمون هدیه کنیم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدشایدم زندگی شما رو به ما هدیه کنه.در هرحال در اصل هدیه بودن تو تفاوتی ایجاد نمیکنه!آره عزیزم.تو یک هدیه فوق العاده ارزشمندی برای من و پدرت.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دختر هستی یا پسر میخوام اینو بدونی که همه چیز من و باباییت هستی و ما تمام هستیمونو به پات میریزیم تا تو خوب و شاد زندگی کنی..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

فکر کنم همینارو برات نوشته بودم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی دوستت دارم عزیزم.

میبوسم روی ماهتو.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تا بعد.مامان نسترن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

كاكل زري يا نازپري
4 تیر 90 20:16
چرا دلت گرفته عزيزم ميدونم كه دوري خيلي سخته ولي به هر حال اميدوارم همه چيز خوب و خوش تموم شه و در كمال آرامش بهم برسيد

منم امیدوارم.
برامون دعا کنید لطفا...
مامان باران
4 تیر 90 20:24
سلام حال شما چطوره ؟
من مامان بهار و بارانم
از نوشته هات خیلی خوشم اومد و با اجازه ت از اول تا آخرش رو خوندم
خوشبخت بشید ایشالله

سلام.
لطف کردید مرسی
مامان شازده کوچولو
4 تیر 90 20:40
سلام نسترن گلم
به جز دلتنگی برای همسری بقیه چیزا که غصه نداره ، من رو ببین صبح تا شب توی نی نی وبلاگ می پلکم فردا امتحان عناصر و جزئیات دارم تازه از 22 صفحه جزوه ام 6 صفحه خوندم و اصلا هم غصه نمیخورم(ترم قبل معدلم 18 شد این ترم خدا به داد برسه)
شما هم مثل من روزی یک ساعت با موزیک مورد علاقت حرکات موزون انجام بده ، یه مقدار پیاده روی کن (من 10 دقیقه میرم رو تردمیل)هر روز 3تا فنجون چای سبز بخورو........
آخرش مثل من شنگول میشی فقط مواظب باش آقا گرگه نخوردت
سلام.
مرسیییی که بهم سر میزنین.کلی انرژی بهم دادین....


مامان فهیمه
4 تیر 90 20:45
مامان پارسا جون
5 تیر 90 11:11
جالب بود
متاهل شدنتونم مبارک خانومی
ایشاالله یه روزم مادر بشی

قربون محبتتون.
مرسی...
مریم
5 تیر 90 13:04
شیرینی وصال به همین سختیاشه نسترن جووووووون......
فقط شاد باش و از این روزهای عاشقانه کمال استفاده رو ببر

چشم....
مامان فرشته
6 تیر 90 3:30
سلام عزیز دلم خوبی ؟
خدا نکنه دل مهربونت بگیره
ان شاا... که قبولی گلم
بوسسسسسسسسسس

سلام.
مرسی سما جون...
سارا
6 تیر 90 20:10
سلااام نسترنی جونم خوبی؟آخیی نازی اشکال نداره که پاک شد من اومدم تا بازم بگم دوست جونم من هستما

سلااااام
وای سارا جون چقدر خوبی
مامان علي
7 تیر 90 0:19
آخي.يادم نيست برات چي نظر گذاشتم.ولي لينكمون نكردي كه

چرا لینکتون کردم مهربون
مامان مرجان
7 تیر 90 12:34
شوق شیدایی مرا از من گرفت من به خود برگشتم از تو تو شدم با تو من چه رعنا می شوم از تو من چه زیبا می شوم عطر لبخند خدا میگیرم و شکل آواز پری ها می شوم با تو من همجامه شب می شوم همطپش با اتش تب می شوم با تو من همبستر گلبرگ ها از شکفتن ها لبالب می شوم آه! هستی جز تمنای تو نیست آه ! لذت جز تماشای تو نیست یک نفس دور از تو باشم مرده ام زندگی جز وصال عطر تن پوش تو نیست
مامان مرجان
7 تیر 90 12:37
نسترن ای عشق من !
ما رو قابل نمیدونی لینکمون نمیکنی؟

سلام.
وای خدا نکنه این چه حرفیه!اتفاقا خیلی دوس دارم لینکتون کنم ولی متاسفانه شما که برام آدرس وبتونو نمیذارین!!
sara
8 تیر 90 13:43
سلام عزیزم خوبی؟ به وبم بیا چون شاید این آخریش باشه و تنهام بزاری...
مامان تربچه
9 تیر 90 13:36
از مبعث او جهان جوان شد
گیتی چو بهشت جاودان شد

دوست عزیزم
عیدت مبارک


عید شما هم مبارکه
مامان پریسا
9 تیر 90 20:20
سلام تمام وبلاگتون خوندم .خیلی زیبا بود . چه خاطراتی برام زنده شد.موفق باشی.
با اجازه اینکتون کردم. خوشحال میشم به جمع دوستان اضافه بشم. بهمون سر بزنید خوشحال میشیم.
وب:پریسای عزیز



سلام.مرسی از شما..
با کمال میل لینک شدین
shima
9 تیر 90 20:49
سلام عزیزم ایشالله خدا یه نی نی ناز و سالم بهت بده

ایشالا...
لطفا فعلا برامون دعا کنید که با هم خوشبخت بشیم.راستش مدتیه کمی میترسم...از همه چیز...
کاش میشد گفت...
مامان عسل و آریا
9 تیر 90 23:14
سلام.انشالله که خوشبخت بشید.عیدتون هم مبارک

سلام.
قربونتون برم مرسی.
عید شما هم البته با تاخیر مبارک
مامان مرجان
11 تیر 90 0:57
اینم وبمون !!!!مواظب لحطات زیبای عاشقی باش
تذار به ترس از چیزای نامعلوم تلف شه!


مرسی آدرسو گذاشتین.
چشم
مامان ماهان عشق ماشین
11 تیر 90 9:46
تبریک.تبریک.تبریک.ایشال به زودی زود عکس عروسیت رو ببینیم(یا حداقل گلش رو )
راستی کتاب چی مینویسی؟دست به قلمت که عالیه.
اگر به ما سرزدی صفحه "دفتر خاطرات "رو هم یه نگاه بنداز.
سلام بابا جون نی نی رو هم برسون.(البته یه جوری که نفهمه من دوست وبلاگیت هستم.نیستش که خبر نداره....)


سلام مرسی دوست جون
کتاب درسیه!
چشم سلامت باشین..
مامان پارسا
11 تیر 90 14:34
سلام خانمی خیلی کار خوبی کردی که از اول راه همه چیزو نوشتی
بعدا که بخونی حسابی کیف میکنی
راستی پیوندت مبارک
الهی زودتر بری سر خونه زندگیت وخیلی زود یه نی نی ناز دنیا بیاری
به هر حال خوشبخت بشی
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

سلام به روی ماهتون.
ممنونم از محبتتون.قربون شما
مامان عسل و آریا
16 تیر 90 23:10
سلام عزیزم.انشالله که خوشبخت بشید عزیزم.بووووووس

سلام.
فدای مهربونیتون..