عشق نسترن و حسینعشق نسترن و حسین، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

یک عاشقانه ی آرام...

عاشقانه ای دگر...

1391/3/14 21:14
نویسنده : مامانی
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازنینم.

خدمات وبلاگ نويسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.com

چطوری شما؟اوضاع و احوالت رو به راهه؟ایشالا که همینطور باشه و خنده از لبای قشنگت دور نشه..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

چند روز بود حالم خیلی گرفته بود.راستشو بخوای از دست بابایی خیلی خیلی دلخور بودم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدیه کاری کرده بود که دلم شکسته بود و اصلا دوست نداشتم دیگه باهاش صحبت کنم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداما پدرت توی این چند روز سعی کرد که از دلم دربیاره و بهم قول داد که دیگه فقط خوشبختی توی زندگیمون باشهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو منم از اونجایی که میدونم پدرت اگر کاری هم بکنه که من ناراحت بشم بی منظور بوده و همچین قصدی نداشته سعی کردم همه چیزو فراموش کنم و به چیزای خوب فکر کنم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمیدونی مامانی؟زندگی خیلی فراز و نشیب داره،گاهی اتفاقایی میفته که آدمو از زندگی سیر میکنه و نسبت به همه چی نا امید میشیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداما دوباره همه چیز رو به راه میشه و از این بابت باید خدا رو شکر کرد.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخب منم یک کمی حساسم و خیلی زود دلم میشکنه.به هرحال اینجوریاست دیگه..به قول بابات چون میگذرد غمی نیست...اما عزیزم سعی کن همیشه توی زندگیت مسیر صحیح رو انتخاب کنی تا بعدا از کارایی که کردی پشیمون نشی و خدایی ناکرده این وسط دل کسی رو هم آش و لاش نکنی.چون گاهی دیگه نمیشه هیچ جوره جبرانش کرد.این نصیحتیه که همیشه مادر جون بهم میکنه.

باشه بابا دیگه پند و اندرز رو تموم میکنم میرم سر ماجرای دیروز.

 

بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar22.com

 عرضم به حضور گل شما که پدرت دیروز صبح ساعت 11 امتحان داشت اما قرار شد بعد از امتحان دیگه نره خونه و یک سره از قزوین بیاد اینجا خونه ما تا غروبشم با هم بریم بیرون بگردیم.آخ جون گردش!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخلاصه دور و بر ساعت 5 غروب بود که بابایی خسته و کوفته رسید تهران و من با ماشین رفتم 1جایی دنبالش و با هم اومدیم خونه.البته قبلش پدرت منو دم 1گل فروشی نگه داشت و علیرغم تعارفای من که نمی خواد و زحمت نکش و لازم نیست و ...مثل همیشه برام یک شاخه گل رز صورتی زیبا خرید.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدآخی قربون مهربونیش برم میدونه که من چقد گل دوست دارم واسه همین به تعارفام توجه نمیکنه...www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

خلاصه رفتیم خونه وپدر جون و مادر جون که منتظرمون بودن ازمون استقبال کردن مادر جون با مهربونی همیشگیش بساط پذیرایی رو راه انداخت و غذای بابایی رو که میدونست ناهار نخورده براش کشید و بعدشم رفت تا کمی استراحت کنه.منم کنار پدرت نشستم تا ناهارشو بخورهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو در این حین کلی هم با هم حرف زدیم.بعدش کمی استراحت کردیم و شب با بابایی دوتایی رفتیم بیرون.یعنی هرچی به پدرجون و مادرجون و دایی نیکروز گفتیم باهامون بیاین بیرون قبول نکردن و گفتن خودتون دوتایی برین جای ما رو هم خالی کنین!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بابایی مدتی بود کف پاش درد میکرد و حدس میزد به خاطر کفش جدیدشه که پاشو اذیت میکنه خلاصه به پیشنهاد بابایی رفتیم و یه جفت کفش خشگل برای بابا خریدیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو کمی هم توی پاساژها گشت و گذار کردیم و خوراکی خوردیم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدجای شما و همه دوستان خالی..کلی خوش گذشت..توی یه مغازه یه کفش نی نی دیدم وای نمیدونی چقدر ناز بود،عین کفش ندیده ها کلی ذوق میکردم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبه بابایی نشونش دادم و گفتم بعدنا اینو میخریم واسه بچمون.بابایی هم لبخند زد و گفت آره.بهش گفتم راستش من دلم میخواد نینیمون دخمل باشه بابایی گفت چرا دخمل پسمل که بهتره!ولی من اونقدر روی موضع خودم پافشاری کردم تا بالاخره کوتاه اومد!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدالبته اگه پسمل هم هستی بدون که برام عزیزترینی قشنگم.کی میشه که بیای و بتونم تن خوشبو و نازتو توی آغوشم بگیرم و با تمام وجود عطرتو استشمام کنم؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخوش بحال همه خاله های مهربون که الان فرصت این تجربه فوق العاده رو دارن..چندسال دیگه باید صبر کنم...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بگذریم..داشتم میگفتم،توی مدتی هم که بیرون بودیم پدرت باهام صحبت میکرد تا ناراحتیم بابت اون موضوعی که پیش اومده بود برطرف شه و من دوباره داشتم احساس میکردم که با تمام وجود پدرتو دوست دارم و عاشقشم...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدنمیدونم که اونم اینقدر دوستم داره یا نه اما من خاصانه دوسش دارم و به همین خاطر اگر خطایی هم میکنه زود میبخشمش.یعنی بنظرم زن و شوهر باید همینجوری باشن و از اشتباهات هم بگذرن تا با این گذشت و فداکاری روز به روز خوشبختیشون بیشتر شه..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

حدودا ساعت 10:30 برگشتیم خونه.شام خوردیم و به اصرار من قرار شد پدرت شب رو پیشمون بمونه البته صبح زود باید میرفت چون آخرین امتحانش سخته و میگف که هیچی نخونده.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدالبته بابایی باهوشه نخونده هم قبوله!!یادش بخیر ترم اول کارشناسی قبل از اینکه پدرت بهم پیشنهاد ازدواج بده،سر یک جلسه امتحان کلی با هم تقلب کردیم!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدصبر کن ببینم این تیکه رو کی گفت بخونی؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدچشمای قشنگتو درویش کن مامان جون هرچی من نوشتم که تو نباید بخونی! بدآموزی داره برات! آخر شب هم من و بابا و دایی و نیکروز کلی پلی استیشن بازی کردیم و بهمون خوش گذشت.دیگه نزدیکای ساعت 2 نصف شب بود که با غرغرای من که مگه فردا نمیخوای بری درس بخونی ؟بلند شین بخوابید دیگه و ... بازی رو تموم کردیم و همه رفتیم تا بخوابیم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

امروز صبحم بابارو بردم ترمینال تا بره خونش و درس بخونه برای امتحان فردا..البته احتمالا فردا هم بعد امتحان همدیگرو میبینیم چون فردا شب خاله نرگس و عمو هادی دعوتن خونه ما و مادرجون از بابایی هم دعوت کرده که بیاد.فکر کنم فردا هم کلی خوش بگذره.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اگه اتفاق جدیدی بیفته حتما میام و برات مینویسم مامانی.

راستی چون چندتا از دوستای گلمون خواستن تا ١عکس از نامزدی خودم و بابایی بذارم توی وب تا ببینن، منم اطاعت کردم و عکس زیر رو تقدیم میکنم به مهربونی همشون.ماچالبته کیفیتش خوب نیست ولی خب دیگه همینی بود که از دستم برمیومد.ببخشید دیگه...خجالتدوستتون دارم دوستای خوبم..قلب

(به دلیل حفظ امنیت عکس بعدا برداشته شد...)

شما رو هم همینطور کوچولوی من. میدونی چقدر دوستت دارم؟خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.comقدر ستاره های آسمون.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداگه تونستی بشمری چندتا ستاره تو آسمون هست؟..

 روزگارت شاد و ایام به کامت هستی من...www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

shima
11 تیر 90 17:51
سلام عزیزم ایشالله نی نی کوچولوت زود بیاد پیشتچه دخمل چه پسمل

ایشششالا
زهره
11 تیر 90 18:26
سلام وبلاگ قشنگی داری مامان گلی.به وبلاگ منم سر بزن خوشال می شم

سلام.
حتما دوست خوبم
مامـان آتـیـن
11 تیر 90 18:34
سلام گلم ممنون منم لینکیدمت
مامان نیک آیین
11 تیر 90 19:17
سلام، وبلاگ قشنگ و جالبی دارید. کار خوبی می کنی که از حالا همه خاطرات قشنگ جوونی رو برای نی نی گلت می نویسی.
دعا می کنم خدا یه نی نی سالم و صالح بهتون بده تا زندگیتون شیرین تر بشه.


مامان شازده کوچولو
11 تیر 90 19:59
سلام نسترن جان
همیشه شاد باشی عزیز دلم

مرسی
مامان تربچه
11 تیر 90 21:30
سلام نسترن جونم
وااااااااای چه ماجراهای زیبایی
راستی
از این دلخوری ها توی این دوران زیاد پیش میاد چون یک کم طول میکشه به خلقیات همدیگه عادت کنید (حتی اگه به نظر خودتون همدیگه رو خیلی بشناسید)


سلام.
بله همینجوریه که میگین.ایشالا همه چی خوب پیش بره
سارا
11 تیر 90 22:52
سلاااام نسترنی خوبی خانومی الان جفت چشام زده بیرون اما دارم برات نظر می زارم عزیززززکم قربونت برم انقدر خوشحال شدم که رفتین بیرون نسترن جونم واسه خودتون یه اسپند دود کن چشم نخورین فدات بشممممممم 2تا تونم خوشمل هستین هم تو هم آقایی(رو حساب برادری) دیگه اینجوریا مهربونم شبت بخیر دوست گلم

سلاااام دوست جونم.خوبی؟
آخی مرسی عزیزم
نه بابا بادمجون بم و از این حرفا!
مرجان مامان
12 تیر 90 11:21
عزیزم چه به هم میاین ! اسپند دود کن واسه خودت و خودش!
اینقدرم ناز نکن ! دل داداشمونو بردی

مرسییییی
دلشو قبلا بردم!دیگه دلی واسش نمونده بنده خدا
مامان مرجان
12 تیر 90 11:22
نازپرورد تنعم نبرد راه به دوست عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد
عسل. مامان ابوالفضل
12 تیر 90 13:35
منم میلینکمت عزیزم. ماجراهاتو خیلی قشنگ نوشتی ولی داری با یه تیر دو نشونو میزنی ها هم برای خودت هم برای نی نی . مگه نه

مرسی عسل جون.
دقیقا
خاله پپو
12 تیر 90 14:31
سرگذشت زیبایی داری. ایشاا... که خوشبخت بشی.
نسترن
13 تیر 90 15:09
سلام خانومی. یه چیزی بگم؟ منم مثل تو حساسم و هر وقت دلخور میشم از همسری تا از دلم در نیاره راحت نمیشم. اما نذار این رفتار عادت بشه که مرد رو عوض میکنه

سلام.چشم خانمی
كاكل زري يا نازپري
13 تیر 90 19:14
هميشه شاد و خوشبخت باشي


مامان تربچه
13 تیر 90 19:27
سه نور آمد به عالم پر ز احساس معطر هر سه از عطر گل یاس سه نور تابناک آسمانی حسین بن علی ، سجاد و عباس دوست گلم، عیدت مبارک التماس دعا
الهام
13 تیر 90 21:58
سلام خیلی ناز نوشتی اسم وبلاگت یکم مثل وبلاگ رامیلای منه دوست داشتی مارو بلینک ما لینکت می کنیم ان شاالله خوش باشی دوست عزیز و تو هم زود نی نی دار بشی و این عشق رو تقدیمش کنی واقعا عشقی هست که نمی تونی وصفش کنی به ماهم سر بزن

سلام الهام جون.
ممنونم ولی نمیدونم چرا هیچ جوری نمیتونم وبتون رو باز کنم!عجیبه..
مامان شازده کوچولو
18 تیر 90 18:13
وای نسترن جونم عکستون رو تازه دیدم
قربونت برم مادر ایشاالله خوشبخت بشی